About

SALAM DARI WARGA LEICESTER

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم رحمة الله وبركاته ا

seperti yang tertera pada tajuk blog, blog ini adalah hasil dari usaha sama warga Leicester yang telah sanggup mencuri masa sedikit dari plan masing masing sempena habis exam besar yang baru sahajah berlalu.

objektif blog ni adalah untuk mengepos sebarang berita dan perkembangan terbaru tentang Gaza dan isu Palestin secara berterusan inshaAllah. kami akan cuba meng-update blog ni sekerap yang mungkin dengan entry2 yang menarik, poster hasil air tangan warga Lesta Besta supaya orang2 yang melihat dapat terkesan inshaAllah, video2 yang meninggalkan kesan pada semua, sajak, cerpen dan puisi ciptaan terpelajar Lesta juga, dsb. Pendek kata, blog ni dibuat sebagai salah satu usaha dari kami untuk menyumbang sedikit dalam membantu saudara2 di Gaza secara berpanjangan inshaAllah.

sebarang pendapat/komen tentang blog ni serta idea2/cadangan bolehlah tinggalkan dalam komen2 post atau pun email kepada leicesterluvpalestine@yahoo.com.

p/s: rajin2 lah kunjung2 blog hasil karya kami ini untuk perkembangan yang selanjutnya. semoga berjumpa di entry akan datang. Salam


0 thoughts: